poniedziałek, 23 lutego 2015

Are you (matched) with someone?

Ugh przepraszam!
Ten fanfick powinien się pojawić w styczniu ale ten styczeń był taki straszny dla mnie, że iughj przepraszam!
Niemniej jednak pojawił się!
Z czego bardzo się cieszę bo mimo iż miałam strasznie mało czasu żeby go napisać i jest niezwykle krótki to dosyć go lubię. Jest zabawny, nie poważny, już dawno nie pisałam komedii, a Jonghyun pasuje do komedii a już w ogóle jeśli jest tam i Taemin XD
To opowiadanie powinno się pokazać w styczniu jakoś w połowie bo miałam zamiar publikować po jednym ff w każdym miesiącu zimy z okazji każdego jednego świta jakie w nim jest.
W grudniu było KyuHae.
W styczniu miało być JongTae
A na luty zaplanowałam XiuKaia.
Każdy ff odpowiadał kolejno Świętom Bożego Narodzenia, Sylwestrowi i Walentynkom.
Miałam dalej nadzieje że zdążę napisać XiuKaia i wrzucić go ale chyba nie dam rady niemniej jednak postaram się go wrzucić jak najszybciej się da!
Te trzy ff miały być takim zimowym prezentem ode mnie dla was każdy jeden pairing z innego zespołu który bardzo lubię ^^
Wracając do dzisiejszego opowiadania!
JongTae ma w sobie humor którego używałam kiedy jeszcze pisałam opowiadania w fandomie HP. Taki dziwny klimat z dziwnym poczuciem humoru bo byłam (i jestem ) dziwnym człowiekiem XD
Jak to zauważyła moja beta, w tym ff jest dużo hetero, chyba pierwszy raz w całej mojej "karierze" Kibum nie jest gejem xD
Samo tak wyszło jakoś czułam że tak powinno być i tak oto się stało!
Heechul wkradł się tam nadprogramowo w ogóle nie miałam go na myśli gdy kreowałam szefa Jonghyuna ale ona zawsze się gdzieś mi wciśnie podobnie jak Jongin. Ugh co ja mam z nimi zrobić?
Mimo że opowiadanie jest niezwykle krótkie jak na moje standardy ostatnimi czasy to jestem z niego zadowolona. Skończyło się tak jak chciałam, wszystko jest tak jak chciałam i faktycznie można to nazwać komedią ^^
Mam nadziej że wam się spodoba i będzie się wam go przyjemnie czytało!
Już całkiem niedługo napisze do was znów! Do napisania ^^



G.G

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers