wtorek, 29 października 2013

My Kitten 8

Cóż....ten rozdział jest...em...nienormalny tak XD Napisałam spory kawał o lalce....


Tej właśnie lalce...Oto Julliet i Kai....ładnie wyglądaja razem prawda? x.x
Julliet powstała przez to zdjęcie... Imieniem Julliet określam także sama siebie(raczej moje bardzo specyfuiczne jedno z dóch alter ego) no bo jak to tak żeby "mnie" nie było w moim opowiadaniu xD A tak na serio bardzo lubię to imię xD Miało być Rozalka ale wybacz Koczi, myślę iż Kai miałby trudności z wymową XDD
Cóż...part jak to part...na początku trochę szczuję was szekszem ale nu nu szeksz będzie później...na dywanie...nie w cale nie XD
Tak na serio nie mam za wiele do powiedzenia. Akcja zacznie się teraz na prawdę rozwijać...za dużo humoru mi się tu wplata jak na mój gust no ale cóż...taka ze mnie komedia....
W sumie chciałam tylko na prawdę podziękować Koczi i Maknae Star za jedyne komentarze, które otrzymałam do poprzedniego partu. Bardzo wam dziękuje ;*
Hm...i w sumie...to tyle.....Jak wam się podoba mój nowy szablon? xD Kocham go xD Dobra mniejsza idę dalej jarać się swoja nową papuga której jeszcze nie mam XD 
G.G

3 komentarze:

  1. wysiekałabym każdego człowieka, który czyta i nie komentuje, leniwe gunwa :)""""""""""
    no weź, Kai na pewno pięknie mówiłby Rozalka, nie dałaś mu szansy, to takie urocze imie dla rudej lali ;;;;;;;; xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu nie chciałam żeby się z niego śmiali jakby mu coś nie wyszło ;____; xD
      G.G

      Usuń
  2. Aaa!!< krzyk przerażenia > , będę już dobrym dzieckiem i postaram się wiecej komentowac

    strasznie podoba mi się historia, Kai jako kotopodobne coś cudowne z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy. i dlatego zwykle nie komentuje, bo wszystko mi się podoba i pasuje do siebie.
    Lubię twój styl pisana ^.^ w sumie jesteś jedyna polska autorka, która lubię czytać. na każda twoja historię czekam z utęsknieniem ^.^

    OdpowiedzUsuń

Followers