wtorek, 12 stycznia 2016

"Describe my Winter Kiss"

Wooo hooo kto to powrócił!
Na krótko ale zawsze !
"Describe my Winter Kiss" jest oczywiście side story do "Describe my Singing" ale nie ma tu potrzeby czytania tego pierwszego bo za dużo w tym ficzku się nie dzieje.
Napisane dla mojego ukochanego Pućka jako prezent na święta i zainspirowany tą oto fotką


Bo Nini wygada jak taki chłopiec c wybiegł na dwór bo śnieg.
No i tak napisałam. A że chciałam tam jakieś całuśne sceny dodać to pomyślałam czemu nie ChenKai z DMS bo Pućek przecież tak lubi tego ficzka.
No i jest!
Mam nadzieje ze wam się odrobinkę podobało i że odrobinkę tęskniliście bo ja cały czas tęsknie!
Ale niedługo bede miała więcej czasu wiec może uda mi sie skończyć kilka zaczętych opowiadań.
A na razie do zobaczenia!
G.G

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers